Eerste repetitie

Zodadelijk de eerste repetitie van ons nieuwe stuk, “Het jaar van de Rat”, door Wim Geysen. De opvoering is voorzien voor de week van de twaalfde februari. Ik speel dit jaar een van de grotere rollen, wat ook betekent dat ik meer tekst te onthouden heb. Laat dat nu net een van mijn minder sterke kanten zijn…

Maar goed, ik speel meestal samen met Sara en Peter, en die zijn volgens mij ook niet altijd even stipt in het blokken van hun teksten. Dan kunnen ze toch niet enkel over mij foeteren :-p

Eén reactie to “Eerste repetitie”

  1. Sara Says:

    Hele hola! Al voor de eerste repetitie vooroordelen over onze tekstkennis, jij durft!

    Toevallig je blog ontdekt toen ik de SOS-site via google aan t opzoeken was. (ja schande voor een SOS-veteraan, ik ken het adres nog steeds niet vanbuiten) Leuk om het filmpje van de ophanging dan toch eindelijk te vinden🙂

Reacties zijn gesloten.


