Never look back

Een voorspelbare post, met de resultaten van de afgelopen examens. In ’t kort: ik zal ze niet opnieuw moeten bekijken. Hurray!

Oké, het zijn geen schitterende punten, maar “een tien is genoeg”, zoals mijn nieuwe motto gaat. Ik ben vooral blij dat ik van Databasesystemen af ben (11), dat was ik nu wel beu gezien. Bij Informatievisualisatie heb ik geluk gehad met de vragen (13), en bij Wetenschapsfilosofie hield de prof duidelijk van onze bizarre redeneringen (16). De punten van Creativiteit zijn nog niet binnen (ik had niet anders verwacht), maar ik denk niet dat die een probleem mogen geven: het lijkt mij onwaarschijnlijk dat daar ooit een herexamen voor is gegeven.

Eén reactie to “Never look back”

  1. Peter Dedecker Says:

    Een tien is goed genoeg, altijd al mijn motto geweest. (sinds de afschaffing van het herexamen voor 10 tenminste ;-))

Reacties zijn gesloten.


