Stik!

Er schuilt zowaar een huisvrouw in mij! Katrien liet vorige week vallen dat ze wel terug zou willen leren werken met een naaimachine, en toevallig viel er deze week een tweedehands Singer in onze armen. Machtig spul, uit 1983.

Gefeliciteerd! U bent op het punt om een avontuur en creativiteit te beginnen: U gaat naaien! En, U gaat naaien op één van de gemakkelijkste machines die ooit gemaakt werd.

Gefascineerd door zo’n geweldig stuk engineering (weet jij hoe het werkt? Ik wel), heb ik het ook eens geprobeerd (trouwens de eerste keer dat ik iets met pedalen heb bediend – als ik dit onder de knie heb, wordt de auto het volgende doel).

photo-25.jpg

Na twee oefenlijntjes ben ik maar meteen met iets moeilijk begonnen: een zakje. Het resultaat kan je (met moeite) op de foto bewonderen. Wat een geluk dat we volgende week moederdag vieren! ’t Is weer als in mijn kleutertijd: crappy gifts all over!

En ter afsluiting van die kerkhistorie: de misboekjes zijn gedrukt, ik sta er in, maar ik zal me er wel op een aanvaardbare manier doorslaan.

2 Reacties to “Stik!”

  1. Fery Says:

    Zo’n oud VVS-voorzitter blijft toch vol verrassingen zitten. Zakjes naaien, wie had dat ooit gedacht. Vanaf nu gratis kleren voor de familie Fabry 🙂

    Succes met de trouw.

  2. Jelle Says:

    Altijd handig om een carriere achter de hand te hebben als het zelfstandig avontuur toch niet werkt.

Reacties zijn gesloten.